torsdag 24 september 2009

DATA

sitter i datasalen (som vanligt) . Nu snart har vi data så jag passar på att uppdatera :). Nu äntligen har jag vant mig vid att vakna sju, vaknar i princip av mig själv! :D tjoho!! Emelie min lillasyster (7år) har hittat räddaren till vintern åt mig! Jag som alltid är så frysen om händerna , jag vet inte hur mycket vantar jag har av alla olika slag och matrial . Och med dem har jag lidit av förfrysta händer vintern igenom. Hjärtat nedanför, du kokar det och låter det kallna, när du vill vars du vill kan du ta upp den och det enda du behöver göra är att knäppa på en metallgrejj och den blir varm på fem sikunder och håller sig varm i 20 min :) enkel och praktisk att ha i vanten :) Jag älskar den redan <3.



Jag ska passa på att ldaa upp den här gulliga bilden på mina fina kusiner Olivia & Liam fotot är taget hemma hos min far när dem var på besök från arjeplog :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar